Polityka prywatności
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych Klientów korzystających z usług Sklepu Internetowego walltour.pl dostępnego pod adresem https://walltour.pl/.
1.2. Administratorem danych osobowych jest firma, zwany dalej „Administratorem” Ecommerch Paulina Zadrożna wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, ul. al. Jana Pawła II 43a/37b, 01-001 Warszawa, NIP 9522243137, REGON 525759260, adres e-mail: sklep@walltour.pl lub kontakt@ecommerch.pl, numer telefonu: +48 574 428 935.
1.3. Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem e-mail: sklep@walltour.pl lub kontakt@ecommerch.pl, oraz pod numerem telefonu: +48 574 428 935.
1.4. Administrator zapewnia, że dokonuje wszelkich starań, by przetwarzane dane osobowe wprowadzone dobrowolnie przez Użytkowników były bezpieczne, dostęp do nich był ograniczony i realizowany zgodnie z ich przeznaczeniem i celami przetwarzania.
1.5. Klienci mają prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
1.6. W celu uzyskania dostępu do swoich danych osobowych, ich zmiany lub usunięcia, Klient może:
a) zalogować się na swoje konto w Sklepie i dokonać zmian samodzielnie,
b) skontaktować się z Administratorem poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie Sklepu,
c) wysłać wiadomość e-mail na adres Administratora wskazany w danych kontaktowych,
d) złożyć pisemny wniosek na adres siedziby Administratora.
1.7. Administrator zobowiązuje się do realizacji wniosków Klientów w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania żądania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ADMINISTRATORA
2.1. Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
2.2. Administrator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
2.3. W celu ochrony danych Administrator regularnie wykonuje kopie bezpieczeństwa.
2.4. Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Administratora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.
3. ZAKRES I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
3.1. Administrator przetwarza dane osobowe Klientów w celu:
a) realizacji umów sprzedaży i dostarczania zamówionych produktów lub usług;
b) prowadzenia konta Klienta w Sklepie;
c) obsługi zapytań kierowanych przez formularz kontaktowy lub e-mail;
d) realizacji obowiązków prawnych, takich jak wystawianie faktur i prowadzenie dokumentacji księgowej;
e) przesyłania informacji handlowych i marketingowych w formie Newslettera (po uprzednim uzyskaniu zgody Klienta).
4. PRZETWARZANE DANE
4.1. W zależności od celów przetwarzania, Administrator może przetwarzać następujące dane osobowe:
a) imię i nazwisko;
b) adres zamieszkania i/lub dostawy;
c) adres e-mail;
d) numer telefonu;
e) historie zamówień i aktywności w Sklepie.
4.2. Niektóre dane są automatycznie zachowywane na serwerach Administratora Platformy dla celów administracji systemu albo dla celów statystycznych bądź wykonania kopii zapasowych. Powyższe dane obejmują:
a) nazwę Państwa dostawcy dostępu do Internetu;
b) adres IP;
c) wersję oprogramowania przeglądarki;
d) system operacyjny komputera;
e) logi systemowe;
5. PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANYCH DANYCH
5.1. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w celu realizacji umowy sprzedaży lub świadczenia usług elektronicznych;
b) art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w celu spełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze;
c) art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w przypadku wyrażenia zgody na przesyłanie informacji marketingowych;
d) art. 6 ust. 1 lit. f RODO – w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, takich jak ochrona roszczeń.
6. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
6.1. Dane osobowe Klientów mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
a) operatorzy usług informatycznych i hostingowych, w zakresie danych niezbędnych do zrealizowania usług świadczonych drogą elektroniczną na rzecz Klienta;
b) operatorzy usług logistycznych, w zakresie danych niezbędnych do zrealizowania usługi logistycznej na rzecz Klienta;
c) operatorzy płatności w zakresie danych niezbędnych do zrealizowania płatności Klienta i na rzecz Klienta;
d) operatorzy usług rachunkowo księgowych, w zakresie danych niezbędnych do zrealizowania usługi księgowej na rzecz Klienta.
7. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
7.1. Dane osobowe są przechowywane przez okres:
a) niezbędny do realizacji umowy i obsługi zamówienia;
b) wymagany przez przepisy prawa, w szczególności w zakresie przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej;
c) do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych.
8. PRAWA KLIENTÓW
8.1. Klient ma prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych;
b) sprostowania swoich danych;
c) usunięcia danych (“prawo do bycia zapomnianym”);
d) ograniczenia przetwarzania danych;
e) przenoszenia danych;
f) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
g) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie (jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody);
h) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
9. INFORMACJE O PLIKACH COOKIES
9.1. Serwis korzysta z plików cookies.
9.2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
9.3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
9.4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
a) utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
b) realizacji celów określonych powyżej w części „Istotne techniki marketingowe”;
9.5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
9.6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
9.7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
9.8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).
10. ISTOTNE TECHNIKI MARKETINGOWE
10.1. Administrator stosuje techniki remarketingowe, pozwalające na dopasowanie przekazów reklamowych do zachowania użytkownika na stronie, co może dawać złudzenie, że dane osobowe użytkownika są wykorzystywane do jego śledzenia, jednak w praktyce nie dochodzi do przekazania żadnych danych osobowych od Operatora do operatorom reklam. Technologicznym warunkiem takich działań jest włączona obsługa plików cookie.
10.2. Administrator stosuje korzysta z piksela Facebooka. Ta technologia powoduje, że serwis Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA) wie, że dana osoba w nim zarejestrowana korzysta z Serwisu. Bazuje w tym wypadku na danych, wobec których sam jest administratorem, Operator nie przekazuje od siebie żadnych dodatkowych danych osobowych serwisowi Facebook. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika.
10.3 Administrator stosuje rozwiązanie badające zachowanie użytkowników poprzez tworzenie map ciepła oraz nagrywanie zachowania na stronie. Te informacje są anonimizowane zanim zostaną przesłane do operatora usługi tak, że nie wie on jakiej osoby fizycznej one dotyczą. W szczególności nagrywaniu nie podlegają wpisywane hasła oraz inne dane osobowe.
11. ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI
11.1. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej Polityce Prywatności. O zmianach Klient będzie informowany z odpowiednim wyprzedzeniem poprzez publikację nowej wersji na stronie Sklepu.
12. DANE KONTAKTOWE
12.1. Wszelkie pytania dotyczące niniejszej Polityki Prywatności należy kierować na adres e-mail: sklep@walltour.pl lub kontakt@ecommerch.pl lub pod numerem telefonu: +48 574 428 935.