Polityka zwrotów i reklamacji
ZWROTY
Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
Jeżeli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupionego produktu, masz prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny. Termin na zgłoszenie odstąpienia od umowy wynosi 14 dni od momentu odebrania przesyłki.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji poprzez oświadczenie – formularz zwrotu do pobrania –> Formularz, który możesz wysłać drogą elektroniczną: sklep@walltour.pl.
Zwrotu towaru należy dokonać niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący.
Dane do zwrotu: Ecommerch Paulina Zadrożna, ul. al. Jana Pawła II 43a/37b, 01-001 Warszawa.
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu, wyślemy Ci e-mail o jego zatwierdzeniu lub odrzuceniu.
W przypadku jego zatwierdzenia, środki zostaną zwrócone niezwłocznie, maksymalnie do 5 dni roboczych.
REKLAMACJE
W przypadku wystąpienia wady zakupionego towaru, klient ma prawo do reklamacji.
1. Procedurę reklamacyjną rozpoczynamy od wysłania zgłoszenia przez klienta drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@walltour.pl. W wiadomości należy zawrzeć:
- opis wady oraz datę jej wystąpienia,
- zdjęcia wady,
- dane klienta,
- numer zamówienia.
2. Obsługa sklepu weryfikuje zgłoszenie, powiadamia klienta o przyjęciu zgłoszenia oraz nadaje mu numer. Do każdej reklamacji podchodzimy w sposób indywidualny dlatego obsługa sklepu przedstawia propozycję dalszego postępowania w sprawie.
3. Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru lub otrzymania zgłoszenia o uszkodzeniu produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad zwrotów i reklamacji znajdą Państwo w Regulaminie naszego sklepu.